QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
12 September 2010

Diari: Deminya...

Demi-Nya ku tinggalkan dirimu buat seketika
walaupun sukar melupakan.
Namun apalah dayaku
antara dirimu dengan-Nya,
Dialah segala-galanya bagiku...


Biarlah kita berpisah dahulu
membawa haluan masing-masing
untuk menggapai cita-cita


Andai jodoh kita masih ada,
bila tiba saatnya kita pasti akan bersua...


Ya Allah, kuatkanlah aku ya ALLAH..Jagalah dia buatku.. Andainya disebabkan dia aku akan melupakanMU, palingkan hatiku darinya... Ya ALLAH, pertemukanlah kami dalam keadaan yang KAU redhoi... Aku tidak ingin masjid yang bakal ku dirikan adalah dari bahan yang KAU tak redhoi...

Ya ALLAH apabila Engkau mengetahui dia baik bagiku dalam agamaku, duniaku dan akhiratku, berikan dia untukku.  Apabila selain daripadanya lebih baik bagiku dalam agamaku, duniaku dan akhiratku, berikanlah yang lain itu bagiku..

amin,,




Nota penulis:
Tak tahu dia tu siapa...(.^_^.)..aku pun tak tahu aku tujukan untuk siapa diari ini...namun yang pasti aku tujukan buat dia..seorang teman menuju Redho ALLAH...insyaALLAH. amin

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail