QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
11 Februari 2011

Diari : Aku rindu

Alhamdulillah.. post bagi bulan Febuari ini aku mulakan dengan  Diari ini. Bukannya rindu pada manusia yang ingin aku bicarakan, tapi kerinduan  pada suasana ketika aku bergelar seorang mahasiswi. Aku rindu akan aktiviti-aktiviti yang di anjurkan oleh PMH.  Aku rindu akan ceramah-ceramah yang pernah aku hadiri. Sama ada di DC, surau mahupun dewan kuliah S&T..Aku rindu akan kesibukan sebagai seorang mahasiswi. MasyaALLAH.. kadang-kadang kerinduan ini datang ketika aku melihat buku-buku yang aku gunakan sewaktu aku masih dalam pengajian.. membelek-belek helaian buku, menemukan aku pada risalah-risalah  Raudhah Tribune yang tersisip didalamnya... AKU RINDUKAN MAJLIS ILMU SEPERTI ITU DI SINI..

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail