QA. Dikuasakan oleh Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Muslimah yang solehah itu umpama ANGIN yang lalu, mereka hadir tanpa disedari, tetapi kehadiran mereka itu mendamaikan hati

 
20 Jun 2011

Diari : Perubahan ini...

Perubahan suasana blog lama kepada yang ada sekarang ini, bukanlah suatu yang dirancang ...tetapi ianya suatu keterlanjuran. Agak pelik rasanya menggunakan perkataan ini. tetapi ianya memang sesuatu yang berlaku secara tidak disengajakan... Yang pastinya ini suatu ketentuan. ( ^__^ )

Beberapa hari yang lepas aku seperti tikus yang membaiki labu. Ingin memperbaiki dan mengemaskinikan blog, namun yang terjadi bukannya bertambah baik, namun, totally rosak.. bahasa anak-anak muda sekarang, hancussss (jangan ditiru perkataan ini, kerana tidak terdapat dalam mana-mana cetakan kamus  Dewan Bahasa dan Pustaka)


Syukurlah aku tidak perlu mengambil masa yang lama untuk memperbaiki blog ini .  Siang aku bekerja..malam pula aku kerjakan blog ini...( ^__^ )...Alhamdulillah.  Dengan ilmu yang ada, aku berusaha sedaya upaya.  Akhirnya, inilah bentuk blog aku sekarang.  Memang masih banyak kekurangannya.  

Diharapkan suasana blog yang baru ini menyenangkan dan memudahkan sesiapa sahaja membaca isi yang ada di dalamnya...insyaALLAH mudah-mudahan..


pengajaran:
  1. sebelum melakukan sesuatu, pastikan kita bersedia menghadapi risikonya.
  2. Jangan mudah panik. Tapi carilah jalan penyelesaiannya
  3. Motivasikan diri.."Inilah yang terbaik ALLAH berikan untukku. "
  4. segala penyakit ada penyembuhnya...begitu juga dengan setiap masalah yang kita hadapi..pasti ada jalan penyelesaiannya...yakinlah

Oleh itu,...jangan mudah berputus asa...(.^___^ )

0 tautan:

Updates Melalui E-Mail